Heeft uw bedrijf tijdelijke versterking nodig op financieel, administratief of organisatorisch gebied?
In dat geval bent u bij MoJonk aan het juiste adres. In overleg kan ik u verschillende interim diensten bieden en u ontzorgen bij tijdelijke administratieve, financiële of organisatorische werkzaamheden.
Ik kan u helpen bij uw debiteuren en crediteuren administratie onder andere bij onderstaande taken:
- het verwerken van facturen en de volledige afhandeling daarvan
- doorvoeren van bankmutaties
- het maken van periodieke memoriaalboekingen
- RC-verhoudingen in de gaten houden en aansluiten
- periodieke doorbelastingen doen van bijvoorbeeld loonkosten of andere kosten naar diverse entiteiten
- uitvoeren van debiteurenbeheer en het controleren van de doorlooptijd.
- Het voorbereiden en maken van bankbetalingen
- Postverwerking
- Telefoon aannemen
- Mailboxen bijhouden
- Voorbereidende taken maandafsluiting
- Controleren en corrigeren
- Fysiek en digitaal archiveren
- Diverse ad hoc werkzaamheden
Wilt u meer informatie? Neem dan vrijblijvend contact met me op.