preloader

Hulp bij administratieve taken binnen het Sociaal Domein

bg-shape
Hulp bij administratieve taken binnen het Sociaal Domein

Heeft u als gemeente of welzijnsorganisatie lange wachtlijsten of onvoldoende vrijwilligers voor inwoners die financiële en/of administratieve ondersteuning nodig hebben?

Of heeft U simpelweg een goede budgetcoach nodig?

In dat geval bent u bij MoJonk aan het juiste adres. Ik kan uw cliënten tijdelijke administratieve, financiële of in overleg andere soorten ondersteuning bieden.

Ik kan helpen bij onder andere onderstaande taken:

  • Post en papieren doornemen en bepalen wat er moet gebeuren;
  • Inkomsten en uitgaven op een rijtje zetten zodat u een duidelijk overzicht heeft wat uw client verdient en uitgeeft;
  • Een overzicht maken van betalingen en eventuele hulpverlening regelen;
  • Het invullen van belangrijke formulieren;
  • Diversen toeslagen checken en aanvragen;
  • Belastingaangifte doen;
  • Checken en controleren van overeenkomsten en contracten (bijvoorbeeld voor uw verzekeringen);
  • Bespaarmogelijkheden onderzoeken;
  • Maandelijkse ondersteuning en volledige ontzorging of zelfredzaamheid vergroten

Ik neem graag onnodige rompslomp uit handen waar uw client op dit moment niet zelf toe in staat is omdat uw client bijvoorbeeld:

  • Dagje ouder wordt en al het papierwerk te veel wordt;
  • In een moeilijke periode zit door ziekte;
  • Zijn/haar partner of een andere dierbare verloren en ziet, door deze emotionele gebeurtenis, door de bomen het bos niet meer;
  • Door een taalbarrière moeite heeft met het begrijpen van alle papieren en mails
  • Niet digitaal vaardig is

Samen met de client zorg ik ervoor dat de thuisadministratie op orde komt en blijft. Alles helemaal naar eigen wensen en mogelijkheden van de client voor zolang de ondersteuning nodig is.

Wilt u meer informatie? Neem dan vrijblijvend contact met me op.